Paleo kokosovo-banánové lievance

Hoci už nie sme na paleo diéte, niektoré recepty bez múky a cukru ma na toľko zaujali, že ich robíme aj teraz. Rýchly, zdravý recept na raňajky alebo len tak hotový za pár minút.

  • 3 banány
  • 4 vajcia
  • 5 polievkových lyžíc strúhaného kokosu
  • chia semienka
  • kokosový olej
  • niečo na ozdobenie, ja som použila mango, agáve, ale čo máte doma

  1. Banány rozmixujeme, pridáme strúhaný kokos, premiešame a nakoniec vmiešame vajcia. Dôkladne vidličkou vymiešame (na zmes hustejšiu ako klasické palacinkové cesto).
  2. Ja som tentokrát pridala aj chia semienka, na ráno sa energia hodí 🙂
  3. Na panvici rozpálime kokosový olej a pečieme lievančeky. Ak sa trhajú, pridajte trošku kokosu.
  4. No a hotovo 🙂 Servírujeme podľa chuti. Ja som použila čerstvé mango a poliala sirupom z agáve, ale môžete použiť aj med, či javorový sirup, alebo čokoládu 😉
Leave a Reply

